Politica de Retur – Condiții și Procedură pentru Produsele Adro

Politica de retur

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, clienții persoane fizice au dreptul de a returna produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la livrare, fără a fi necesară justificarea deciziei.


Produse eligibile pentru retur:

Sunt acceptate la retur doar produsele:

  • standard (din catalog), care nu au fost personalizate sau tăiate la comandă

  • în ambalajul original, nedeteriorate, fără urme de montaj, uzură sau lovire

  • însoțite de factura fiscală și formularul de retur completat


Produse care NU pot fi returnate:

Conform art. 16 din OUG 34/2014, nu pot fi returnate:

  • produse realizate la comandă (ex: profile tăiate pe dimensiuni speciale)

  • produse cu modificări cerute expres de client

  • adezivi, chituri sau alte consumabile desigilate

  • produse montate, murdare, zgâriate sau deteriorate


Procedură retur:

  1. Trimite solicitarea de retur la: [email protected]

  2. Vei primi formularul de retur și instrucțiuni clare

  3. Returul se face prin:

    • aducere personală la depozitul Adro (Domnești, Ilfov)

    • transport propriu al clientului

  4. După recepționarea și verificarea produselor, returnăm suma plătită în max. 14 zile lucrătoare, prin transfer bancar

Costurile de retur sunt suportate de client.


Rambursare:

  • Suma rambursată include prețul produselor

  • Nu se rambursează costurile de transport inițiale

  • Rambursarea se face doar prin transfer bancar, în contul IBAN furnizat de client


Ambalare și responsabilitate:

Este responsabilitatea clientului să se asigure că produsele sunt ambalate corespunzător pentru retur. Produsele deteriorate în retur nu vor fi acceptate.